Prosto-Car

логотип

Впровадження автомобільних двигунів на рідкому аміаку

Підприємство Guangzhou Automotive Group (GAC), яке базує в Китаї, нещодавно продемонструвало новаторське досягнення в автомобільній промисловості, представивши перший у світі двигун для легкових авто, що працює на рідкому аміаку. Це значний крок створення екологічно чистих альтернатив традиційним видам палива. Аміак, якого нині визнано автовиробниками екологічно чистим варіантом, став життєздатним рішенням завдяки його низькому рівню викидів.

Інноваційний дволітровий двигун, розроблений GAC, використовує аміак як джерело палива, що ефективно зводить до мінімуму шкідливі викиди в атмосферу. Примітно, що в цьому двигуні безпечно використовується аміак, незважаючи на його низьку займистість і вищі викиди оксидів азоту. GAC вирішив ці проблеми, забезпечивши значне скорочення викидів на 90% порівняно із стандартними видами палива.

Цей революційний двигун має вражаючу потужність 120 кВт (161 к.с.) і демонструє суттєве зниження викидів вуглекислого газу на 90% порівняно із звичайними ДВЗ. Це досягнення пов’язане з ефективним та безпечним згорянням рідкого аміаку у двигуні.

У рамках аналогічної розробки компанія Amogy Inc минулого року продемонструвала трактор з нульовим рівнем викидів, що працює на аміаку, інтегрований у стандартний трактор середнього розміру John Deere потужністю 100 кВт. Крім того, американська компанія Amogy у січні представила напівпричіп з нульовим рівнем викидів, що використовує аміак як джерело енергії. У баках вантажівки зберігається достатньо палива для вироблення 900 кВт/год енергії, що еквівалентно енергоємності літієвої батареї напівпричепа Tesla.

Аміак вже давно визнаний екологічно чистим паливом для різних видів транспорту, зокрема вантажного, залізничного, морського та повітряного. Він є носієм водню, усуваючи необхідність у надзвичайно низьких температурах або високих тисках. Аміак піддається процесу, під час якого утворюється водень, який згодом використовується у паливних елементах для вироблення електроенергії. Аміак, що зберігається у вигляді рідини в балонах при нормальному тиску і температурі повітря, перевершує газоподібний водень за щільністю зберігання енергії в три рази за об’ємом і в 20 разів важче літієвої батареї.

Розробка аміачного двигуна знаменує собою значний крок до екологічно чистіших транспортних рішень. Використання аміаку як палива обіцяє знизити вплив транспортних засобів на довкілля.

Оставьте комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Прокрутить вверх